بالابر هیدرولیکی بصورت قیچی یا آکاردوئنی

بالابر هیدرولیک بصورت قیچی

بالابر هیدرولیکی چیست؟

انواع بالابر هیدرولیکی

بالابر قیچی: سکوی بالابر قیچی یکی از تجهیزات بالابر عمودی است که می تواند در محیط داخلی یا خارجی استفاده شود با یک فضای گسترده قابل توجه است. این می تواند در صنایع مکانیکی ، تولید اتوماتیک استفاده شود خطوط ، زیرزمین ها و خطوط توزیع فیزیکی و غیره. به منظور تحقق بیشتر و بیشتر با استفاده از مناطق ، به پلت فرم بالابر قیچی باید قابلیت بارگیری بالاتر و بالاتر ، حرکت سریعتر و سریعتر داده شود سرعت و شروع و توقف بیشتر و ثابت تر سیستم عامل. مکانیزم بالابر قیچی قسمت اصلی سازنده سکوی بالابر قیچی است که نیروی آن است ویژگی به طور مستقیم بر عملکرد کل تجهیزات تأثیر می گذارد. بنابراین ، مهمترین مشکل برای طراحی پلت فرم حل و فصل ابعاد اصلی است بخشهایی مانند پست قیچی ،ماشین پایین و سکوی بالایی ، قطعات کنترل هیدرولیک و سیلندر هیدرولیک رانندگی. انواع مختلفی از ساخت و سازها برای سکوی بالابر قیچی وجود دارد ، اما بخشهای اصلی آن سکوی بالابر معمولی معمولاً سکوی بالایی ، ستون های قیچی و ماشین پایین است. اعداد ستون های قیچی و موقعیت سیلندرهای هیدرولیک حتی دسته بندی های مختلفی دارند ، که ارتفاع بلند شدن سکو را تعیین کنید. در این مقاله ، ما برای بلند کردن سکو 8 متر ارتفاع می دهیم.
حدود 1800900 میلی متر مربع مناطقی برای سکوی فوقانی در نظر گرفته می شود تا مسائل کافی و بزرگتر را بلند کند قابلیت بارگذاری امتیاز را می توان به دست آورد. سه روش برای حرکت ماشین پایین مانند کشیدن وجود دارد ، دویدن اتوماتیک و کمک به زور. کل سیستم عامل برای داشتن یک جفت مکانیزم قیچی طراحی شده است ، که به طور متقارن بر روی ماشین پایین قرار می گیرند. هر مکانیزم قیچی دارای چهار پست است جفت برای برآورده کردن نیاز به قد.
با استفاده از نرم افزار شبیه سازی سه بعدی Pro / E ، طراحی مکانیسم و ​​شبیه سازی در مورد تجهیزات سکوی بالابر قیچی را می توان دقیقاً مانند سازه های به سمت بالا به تصویر کشیده شده انجام داد. تمام مدل سازی سه بعدی اجزا ، مونتاژ شبیه سازی شده و شبیه سازی مکانیسم با این وجود اکسترود می شوند نرم افزار. در طی این شبیه سازی ها می توان بررسی تداخل بین اجزا را انجام داد کاملاً ، و همچنین از مشکلات احتمالی می توان جلوگیری کرد ، که می تواند باعث بهبود طراحی مکانیسم شود ما انجام داده ایم قابل اعتماد است. روند طراحی این شبیه سازی مکانیسم آورده شده است ، که دارای چندین مرحله در زیر است چابکی در حال حرکت ، بلند کردن مرتب ، عملکرد راحت ، ظرفیت حمل سنگین و غیره
تعیین پارامترهای اصلی
پارامترهای اصلی سکوی بالابر در زیر شرح داده شده است.
• ظرفیت حمل دارای 500 کیلوگرم
• ارتفاع کار با 8 متر ؛
• ارتفاع سکو با 6.2 متر
• مناطق سکو با 1800900 mm2
• دارای سرعت حرکت به سمت بالا با 6 تا 9 متر در دقیقه.
• دارای سرعت حرکت به سمت پایین و بیش از 6 متر در دقیقه.
هنگام رفع سرعت سکو ، سیلندر سرعت متغیری بدست خواهد آورد. از آنجا که محدودیت سرعت رو به بالا برای سکو داده نشده است ، ما می توانیم سرعت سیلندر هیدرولیک ثابت را انتخاب کنیم و برای یک طراحی ساده سرعت پلت فرم متغیر را بدست آورید. بنابراین ما  سیلندر جک را به عنوان زمان اجرا  طراحی سیستم هیدرولیک اعمال می کنیم ، که می تواند یک مقاومت بالا و یک سرعت مناسب به سمت بالا داشته باشد که از حد مجاز تجویز شده استاندارد ملی فراتر نرود. با حرکت سکو به سمت پایین ، سرعت نیز افزایش می یابد شیر کنترل می تواند مقدار سرعت سکو را با 5 متر در دقیقه تضمین کند سپس سیلندر 3.8 را می دهد.
طرح 1: دو نوع سیلندر هیدرولیکی
برای اینکه حرکت پلت فرم به راحتی بالا و پایین شود ، می توانیم دو سیلندر هیدرولیکی اتخاذ کنیم سکوی بالابر نوع شکل زیر سیلندرها به صورت عمودی قرار می گیرند ، که می تواند باعث صرفه جویی در کار شود ، قیچی را نیروی برابری می دهد. برای سیستم هیدرولیک ، با استفاده از نوع فشار کار پمپ کوچکتر ارائه می شود. نقص این نوع این است که به کف صاف تری احتیاج دارد زیرا وقتی پست های قیچی تا می شوند سیلندرها تمایل به لمس کف یا سایر اجزا دارند.   

طرح 2: یک نوع رانندگی سیلندر هیدرولیک
در این نوع سیلندر هیدرولیکی کنار گذاشته می شود شکل زیر را ببینید، که بازوی اصلی پست و پست های دیگر می توانند با اصلی ترین مورد استفاده کنند و از اصل مکانیکی استفاده کنند. بدون برابری نیروی وارد شده به تیرهای قیچی ، تجهیزات به نیروی محرکه بیشتری نسبت به دو نوع سیلندر هیدرولیک نیاز دارند. مزیت نوع آن این است که وقتی پلت فرم جمع می شود فضای بیشتری صرفه جویی می شود. اما هنگام شروع ماشین ، باید نیروی سنگین تری به پست داده شود تا نیروی عمودی بیشتری داشته باشد. بنابراین با استفاده از این سیستم عامل ، باید فشار کارکرد پمپ بالاتری برای حرکت سیلندر هیدرولیک ارائه شود

با در نظر گرفتن کاربرد به سبک محبوب و صرفه جویی در فضا، یک سیلندر هیدرولیکی سیستم عامل نوع رانندگی به عنوان برنامه بهینه تعیین می شود. تصویب این طرح می تواند در تعداد سیلندرهای استفاده صرفه جویی شود.

طراحی ساختار سکو

بسته به پارامترهای مورد نیاز ، تعداد زوج چهار کل تعیین شده است نمودار شماتیک مکانیسم می تواند داده شود.شکل زیر را ببینید.

با توجه به موقعیت سیستم هیدرولیک و فضای دستگاه با توجه به اعداد از محاسبه ، ساختار سیلندر هیدرولیکی مایل استفاده می شود.مطابق شکل زیر

در سیستم عامل ، نقطه c با یک پشتیبانی ریم ثابت می شود ، و نقطه b و d یک تکیه گاه متحرک کشویی را با پایین و سکوی بالایی یکدیگر می گذارند. وقتی از همان ساختار در نقطه b و d استفاده شود ، پارامترهای اصطکاک همان پارامترها بوده و به صورت حرف f بیان می شود. همه پست های قیچی یکسان هستند طول بیان شده با عنوان حرف l ، وزن آن هنگام تجزیه و تحلیل نیروها نادیده گرفته می شود. رانندگی متمایل سیلندر هیدرولیکی به دو پایه قیچی در نقاط میانی آنها ثابت شده است ، شکل بالا را ببینید. فرض کنید زاویه شامل خط کار سیلندر و پایین آن باشد و شامل شود زاویه از پست قیچی مایل به پایین. وزن سکو و بار موجود در آن پلت فرم به G اضافه می شود و نقطه نیروی وزن با نقطه b بیان شده فاصله دارد با حرف p. وقتی کل دستگاه بالا و پایین می شود ، فاصله p تغییر نمی کند.

اولین مرحله از تجزیه و تحلیل نیرو از مکانیزم قیچی ، تجزیه و تحلیل برای کل سیستم عامل قیچی است. وزن G به دو مکانیزم قیچی توزیع می شود ، بنابراین وزن وزن یک نفر G / 2 است. نیروهای همبسته در زیر نشان داده شده است.

تجزیه و تحلیل نیرو از سکوی فوقانی را در شکل زیر ببینید.

از طریق تجزیه و تحلیل نیرو و محاسبه همکاری ، می توان نیروی مورد نیاز را بدست آورد.