دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

بالابر استاکر شارژی خودکششی ساخت ایران

تولید بالابر استاکر خودکششی شارژی با برند بالابر ایران ساخت ایران با بهترین کیفیت و فناوری روز دنیا با موتور براشلس سه فاز پیشرفته ترین موتور الکتریکی حال حاضر دنیا که در انواع خودرو برقی کود کوپتر هواپیماهای برقی دریل های براشلس و …. کاربرد فروان داشته عمر بسیار بالا گشتاور بسیار بالا که استفاده آن هر روز بیشتر بیشتر می شود . استفاده از درایو موتور که کنترل کامل روی موتور می توان داشت که هر جور دلبخواه می توان ان را کنترل کرد .

استفاده از باتری لیتیومی که بهترین نوع باتری موجود در دنیا می باشد که عمر بسیار بالای نسبت به باتری های قدیمی دارد و احتیاج به هیچ گونه نگهداری ندارد حتی می توان دستگاه را خاموش کرد و بعد از چند سال امد استارت زد باز روشن شود بدون آنکه باتری های دستگاه خراب شود استفاده از باتری لیتومی در بالابر استاکر ها اولین بار در مجموعه بالابر ایران در ایران انجام می شود

بالابر استاکر شارژی خودکششی بهترین نونه محصول برای حمل و بالا بردن انواع پالت می باشد که در صنایع مختلف کار حمل پالتها را بسیار آسان می گرداند و استفاده از آن روز به روز افزایش می یابد بصورتی که کار یک لیفتراک چند ملیاردی راب سهولتی انجام میدهد.